Träningsnarkomanen har överlevt

Hemma idag oxå, dålig tajming, jag har redan missat en hel del i skolan känns det som men men. Ingen feber för tillfället iaf (wohoo!) men det kan oxå bero på att jag har "knarkat alvedon" som Emelie alltid uttrycker det. Men seriöst så känns det mycket bättre idag, ingen studentfest ikväll dock (='( fatta hur irriterande och bittert det är!). Hoppas på att jag inte ska ha någon feber idag vilket betyder att jag inte hade influensan och kan komma ut ur karantänen imorn =P

Räknade på det och insåg att jag inte har tränat ordentligt på tre (!!) veckor. Det är ett under att jag inte har avlidit. Först magen, sedan knäet och nu feber. Vad är det här för dålig tajming? Nåja, nu ska jag ner och dricka lite kaffe avec mamá.

Ha det så kul ikväll, folks! Jag är med er i tankarna =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback