Tillbaka efter sjukdom!

jaha, första lektionen efter två dagars sjukdom. Den varade i en timme ungefär och sedan kom det någon ekonomi-snubbe (inte mitt ämne) och eftersom jag inte är fullt frisk (huvudet snurrar och jag betedde mig lika bakfull som resten av klassrummet... av feber dock =/) så bad jag Ulf att få slippa det.

Tur att man har Ulf.

Har kollat på She's the man igen (hyrde den igår). Precis så djupt som jag vill ha det när jag kollar på film när jag är sjuk. Tyckte den var rolig dessutom... och han är så sanslöst snygg att det inte är en plåga precis att titta =P

Nej, nu ska jag ner och prata med morsan... I need to talk! (även om rösten fortfarande är lite fucked up. Bättre än i tisdags dock... då lät jag... hm, ja, knappt alls =P)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback