Telefonproblemen är lösta! =D

Har precis suttit i nära 1,5 timmar i telefon, först med Nea och sedan med Sofie. Det måste vara ett nytt rekord för mig, jag har nämligen sjukligt svårt att prata i telefon men jag har hittat mitt sätt. Spela bicth samtidigt så löser sig allt =D

Sofie var ändå sötast, efter nära en timme och precis när vi ska lägga på frågar hon:

- Vad var det du ville när du ringde förresten?
- Det var du som ringde.
-Jo, jag vet men innan, Örjan sa att du hade ringt och sökt mig.
 - Öh... nej, det har jag inte. Jag tänkte bara.
- Ooj... då är det någon som har väntat i 1,5 timme på att jag ska ringa...

Ja, herregud, vad vi skrattade. Du får nog ta ett snack med Örjan Sofie =P Men att komma fram till vad vi egentligen skulle ha sagt på bara en timme är nog nytt rekord ;D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, det var en annan Jennie som hade sökt mig :P haha, men jag tänkte ju inte på att jag kände nån annan än du som hete Jenny :P haha

Postat av: Jenny

klart att du tänkte på mig först! något annat vore ju en omöjlighet? ;)

2007-03-03 @ 22:57:52
Postat av: Sofie

ja det vore det faktiskt ;)

2007-03-04 @ 10:56:33
URL: http://zoofies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback