Svarslös

Precis hemkommen från varmköket (nåja, på ett ungefär iaf =P)... där gjordes... öh... hur var det med minnet nu?! Hjälp!! Vad i helsicke heter det? Sofie eller Elin, hjälp, hjälp, hjälp!! Nåja, det var mycket bättre än vad jag hade förväntat mig (men så lyckades ju alltid jag och Sofie ;P) haha . Eftersom vi var lite uttråkade tyckte Sofie att jag kunde slänga ihop lite kladdkaka. Sagt och gjort, så vi fick faktiskt efterrätt. Jag börjar bli riktigt duktig på att hatta (fast det är mycket lättare när man bakar =P)... 

Kom på igår (efter Matrix var slut) att nu måste jag ju åka och hyra trean oxå! Sjukt irriterande, varför måste en film avslutas med:

To be concluded?!?! 

Blä, Nicke Nyfiken i mig (jag borde egentligen köpa tröjan, jag oxå =P) kräver omedelbart svar på allt. Lika bra att lyda en av mina andra personligheter, någon gång ;D (det är dock världens bästa cliff-hanger någonsin =P)     

Kommentarer
Postat av: Sofie

Det hette raggmunkar älskling ;)

Postat av: Jenny

Hahahaha. Tack så mkt! Herrejäklar vilket hjärnsläpp!! =O

thanks, darling! Tur jag har ditt minne alltså, när mitt sviker =P

2007-03-12 @ 22:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback