Studiedagen resulterade i...:

Jobbet gick bra, hyfsat mycket med folk (nästan för mycket om man ska vara petig ;P) och jag fick äran (hm) att stänga med Jocke, vilket bara kan klassas som en helt ny upplevelse. Sjukt kul... så mycket han har för sig den pojken!

Hann med en kort, stressig runda på stan. Fikat blev det inge med =( Men jag hittade bh och dessutom en Stephen King-bok och världens fetaste kokbok om choklad. Så Sofie och jag bestämde oss för att det blir en hel choklad-helg någongång ;D  

Trots att jag inte börjar förrän vid kvart i ett imorn så måste jag stiga upp vid sju. Varför? Jo, därför att några smarta planerare har lagt min undersökning av nerverna i vänsterfoten klockan nio... i Karlskorna! Jag älskar Landstinget (först tar det en och en halv månad att få tiden och sedan lägger de den då!... Jaja, lite pipig jag är kanske)!

Så därför borde jag kanske sova... hm. Jaja, vi får se hur det blir med det ;D haha puss puss och godnatt på er andra iaf 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback