Studiedag = latdag... eller?

Sitter hemma och är lite hundvakt, ska in på stan senare idag. Det ska handlas lite som vanligt (har lite rabatter på bh och lite sånt skit, dessutom bra med rea på Bokia) och har nog lyckats dra med mig Sofie ner i shoppingträsket för dagen, haha ;D

Äckligt skönt med studiedag, sådana dagar där man inte gör onödigt mycket precis... jag har trots allt gjort något och dammsugit bilen (tog inte ens 10 minuter visserligen), busat med vovven och tagit en dusch. Applåder för hur mkt jag har åstadkommit idag ;) haha

Ok, stryk vad jag sa. Fick precis ett litet samtal från ICA, ska jobba nu oxå. Lite produktiv fick jag bli ändå. Kassa 1 mellan 17 och 21 är inte så dåligt precis. Blev helt plötsligt lite mer att göra... 4 timmar lite drygt funkar ju absolut. =P Ändrat igen. Nu ska jag jobba mellan 16-21 och det blir alltså dryga 5 timmar. Money, money, money ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback