sömn!

Rulla vårrullar var kul och gick rätt bra, Annelie visade rätt taktik =P Så nu kan man det inför användande av receptet i kokboken, haha. Hann inte rulla så många (det är lite svårt att beskriva hur små de där jäklar är! Men inte fan är de stora!!) eftersom jag skulle vidare till träningen...

... som gick rätt åt helvete faktiskt, kraften i armen tog "slut" ibland och jag spelade fruktansvärt dåligt. Men sedan gick det bra när jag spelade mot Roger... tog oväntat många poäng =P På träningen utspelade sig dagens drama...

... och det var när brandlarmet gick igång i hallen och brandkåren kom med en jäkla fart... mkt snyggt. Lär väl få läsa om anledningen imorn hann nämligen inte stanna eftersom...

... jag skulle hem och äta våfflor, Våffeldagen till ära =D Väldigt gott även om jag har ett bättre receptsorry pappsen =) Men dina var goa oxå ;D 

Kommentarer
Postat av: Rwan

Jag tycker du var duktig på att rulla vårrullar Jenny:)

2007-03-27 @ 20:43:40
Postat av: Jenny

Haha tack så mkt ;D Vad glad jag blir =D Grattis så jättemkt förresten!! Sa ju att er monter skulle bli braaa! =D

2007-03-27 @ 23:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback