Sm-guld till HV 71!!

Jag och Sofie imponerade på oss själva idag på Staden och Framtiden, vårt muntliga fick ett något oförtjänt ett Vg+ (med tanke på att jag hade ägnat hela 1,5 timmar åt att sortera dansk fakta och inte övat en enda gång så kan det bara räknas som oförtjänt). Paul hade dessutom en fin (?) fundering kring Hv 71 (heja Hv förresten... var bara tvungen att pusha lite så här i slutspelstider ;D):

- och så HiV 71... hahaha... HV 71 kanske?  

Och så hörde jag världens kaxigaste på Parental ControlMTV:

Mamman: size doesn't matter...
Pojkvännen (dotterns): Say that again and mean it!

(Världens roligaste program... föräldrarna är inte nöjda med dotterns val av pojkvän så de fixar två blinddejter till henne, sedan ska hon välja. Är det inte intressant att en pojkvän som hon har varit tillsammans med i åtta månader (typexempel) ratar hon för en helt ny kille? Sure att han var sjukt söt (min smak) men ändåå...!! Förstår mig inte på amerikanare! Dessutom gör alla så!)

Nej, nu ska jag nog försöka mig på något annat än datorn... vad vet jag inte. Menmen, den som lever får se ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback