Så här ska en dag se ut! =D

Varit en busy dag idag:

Började dagen med att springa några kilometer på blå spåret (varning: det är lera upp till fotknölarna!), det blev lite kämpigt. Träffade på ungefär sjutton dagisgrupper, Ebba som älskar barn (dock är hon lite överentusiastisk och det är ingen bra kombination) fick jag ta i koppel, eller halsbandet (eller vad jag fick tag på) för att hon inte skulle springa fram. Livet är inte lätt för min lilla valp/unghund.

Tryckte in lite av morsans nybakta bullar och sedan iväg till Staden och Framtiden...

...som blev den lättaste någonsin! Jag kan inte inse turen... han släppte oss efter en kvart!

Sofie och jag drog till Kristianstad för lite shopping (efter att ha lämnat av Kouzmine som tiggde skjuts, sjukt rolig den där egentligen =P) och jag lyckades hitta en kort jeanskjol (i en storlek som var lite förvånande... har jag gått ner är den stora och väldigt betydelselösa frågan) och en alldeles för stor svart tröja (storlek 40 är lite fel men det blev bra =P) som jag kan styla lite snyggt till 80-talskvällen =D

Och sedan har jag tränat och kunde träna hyfsat ordentligt... knät stoppade singel men det gick med mixed (inte för att jag spelade särskilt bra, men jag var glad ändå =P)

Och nu hör jag ambulanssirener tror jag... bara på tal om ingenting ;D

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Just because we're the fuckedup-knee-pair!

Postat av: Jenny

Precis. It sucks! Men vi är två om det iaf ;P

2007-03-28 @ 15:04:35
Postat av: Lisa

DU HAR INTE SKRIVIT PÅ 2 DAGAR!!!! FY DIG! =P vad ska jag nu läsa? :'(

2007-03-29 @ 15:10:14
URL: http://peetite.blogg.se
Postat av: Fräddie

din egen blogg? ;)

2007-03-29 @ 18:49:34
URL: http://sandevar.blogg.se
Postat av: Fräddie

din egen blogg? ;)

2007-03-29 @ 18:49:34
URL: http://sandevar.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha, kul att läsa sin egen =P Sorry gullet =D Håller på att skärpa mig =P

2007-03-29 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback