Ridning på hög nivå!!

Jag har aldrig, aldrig, skrattat så mycket i hela mitt liv som idag när vi var och red med Idrott B. Anders delade upp oss i två grupper och jag hamnade tillsammans med Jocke, Andersson, Peter och Robin givetvis. Haha, fy fan va kul vi hade. Först åt första gruppen och sedan åt varandra. Det är helt sanslöst vad jag (och alla andra typ) är fruktansvärt dåliga på att rida =D 

Men jag har uppfyllt tre av mina mål i livet: 
1. Trava (när jag själv sitter på hästen)
2. Galoppera (ngt oväntat gick hästen upp i galopp... sjukt chokad jag blev)
3. Inte trilla av en häst offentligt =P 

Fy faaan va kul! Nu längtar jag tills vi ska ha trampolin... det ska bli lika intressant som Sofie tyckte det här var idag ;D  

Nej, nu måste jag duscha. Mina samtal är avklarade och jag har ingen lust att lukta häst längre (även om jag inte håller på att spy av lukten som en viss Andersson ;P)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Andersson var ju extremt kvackelmagad :P haha, men vi hade kul. Och för övrigt hittade jag filmen på mobilen som jag spelade in på er när ni var så söta och red :P Robin var ändå roligast med sitt "häpp häpp häpp"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback