Proud to be part of these days

... or not

Brukar hamna framför tv: n på måndagseftermiddagarna, den tiden på veckan som jag uppdateras på musiken eftersom jag har musikkanalerna på (fast ögonen vilar visserligen i en bok... eller så sover jag) =P

Och till min förvåning kommer Emelies favorit upp:

Magnus Tingsek!


Min förvåning var oändlig, se du kan inte stoppa mig från att lyssna även om du vägrar skicka, darling ;) hahaha


Måste dessutom säga att Timbaland dyker upp precis överallt! Han är med allt och alla ;P Nelly Furtado, Justin Timberlake, Pussy Cat Dolls osv osv =P bra är det dock... det mesta. Speciellt han tillsammans med ovannämnda Nelly Furtado och Justin Timberlake - Give it to me. Härlig kaxig och refrängen är klockren...

Har fastnat på Justin Timberlakes låt dessutom: What goes around... comes back around.

Löjligt bra. Löjligt bra text dessutom


Kommentarer
Postat av: Emelie

gillar du tingsek? :D

Postat av: Jenny

Haha, ja den låten iaf. Oväntat va? =P

2007-03-05 @ 22:39:03
Postat av: Emelie

mkt, men nice mkt nice :D

2007-03-06 @ 07:21:43
URL: http://vanten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback