Nyvaken

Jag missade varmköket idag, vid kvart över fyra ringde Sofie och väckte mig, då hade jag sovit som klubbad i dryga 3,5 timmar. Helt sanslöst! Lite bittert iaf, det är så sjukt kul där så man vill egentligen inte missa =/

Jag är fortfarande nyvaken känns det som, dessutom har jag fått en rethosta (vem smittade mig i helgen?! Vem?! ;D) och mitt huvud är klyvts i två delar =P Får se hur länge jag håller mig vaken ikväll... världens sovmorgon imorn så jag kan passa på att sova ut =P Att det ska ta mycket på krafterna att tävla!

Funderar på att sticka och hyra film, det är ingenting kul på tv och jag är inte sugen på ngn av våra filmer, får se hur det blir. Lär väl somna ifrån den och jag hyr ;P haha

Nej, nu ska jag kolla så att det inte var idag som Leif var med på hundra höjdare, har glömt bort vilket datum det var, får trots allt inte missas =P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback