Mullvad

Ska ni se något program på onsdagarna, se Mullvaden. Inspelningsplats: Lissabon! Gissa om jag får Portugal-abstinens! Jag kan hela tiden peka ut exakt var de befinner sig nästan; där har jag gått, där är shoppinggatan, de sakerna har jag besökt, de har jag åkt förbi, vattnet av det märket har jag druckit osv osv i all oändlighet!

Vill tillbaka för tillfället! Borde ha uppskattat det livet lite mer, fy fan vilket slappigt år! Gjorde ingenting i skolan, shoppade, gick på bio, fan va bortskämd man var! Åh snyft. Och nu får man stå ut med spöregnet i Sverige istället för solskenet och stränderna i Lissabon. Saknar dessutom mina goa pojkar! Och även Charlotte och Joanna såklart... men de träffade jag lite senare. Nåja, nostalgi iaf =)

Sjukt trött på vissa saker dessutom. Herregud, väx upp!!

21.29
Kom på en sak till som är sjukt omoget och det är ändå Monique i Top Model (ännu ett bra onsdagsprogram), herrejävlar, jag skulle ge bitchen en rak höger till slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback