Mon week-end!

Jaha, då var man tillbaka i det gamla vanliga livet igen... direkt från Ystad till matteprov. Hur mycket att hurra för är det?! Matteprovet gick väl sådär, jag håller verkligen inte med att det var lättare än vanligt och sedan att jag flummade ur och tabbade mig lite gör inte det hela bättre. Himmel, skjut mig!

Och när vi ändå ska skjuta saker (saker...folk skitsamma =P) så kan vi passa på att skjuta min kropp. haha, jag har så ont i hela kroppen! Träningsvärken i rumpan är inte nådig alltså =P

Jättetrevlig helg i alla fall, jag är inte särskilt nöjd med mitt singelspel i första matchen, kom igång mycket bättre i andra. Mixed gick över förväntan, jag och Fredrik kom delad trea (med lite tur med wo-matchen kanske ;D), känns jättekul =) Lite besviken över att vi inte kunde behålla ledningen i semin sen... tala om att tappa spel =/ hehe men nästa gång så =D Dubbeln ska vi inte tala om, linjerna var helt klart inte på min sida och löjligt snabba bollar = det mesta gick ut.

Nu ska jag sooova! Och jag ska sova gott! Och djupt! Och länge! Prestationsångest nästan på alla krav på sömnen här ;D haha puss puss

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Jag vaknade precis efter drygt 2 timmars sömn! hahaha!

Postat av: Anonym

Och jag vaknade efter drygt 3,5 timmar =P Himmel, vad jag har sovit gott!

2007-03-19 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback