Mitt fuck you-finger är fucked up!

Du vill dansa, festa, träffa folk, ha roligt helt enkelt. Allra helst gör du nya saker på nya ställen.
Så stod det i mitt horoskop idag. Alldeles sant.

Spelade basket idag på idrotten, kul till sista övningen. Pang! En boll rakt på mitt långfinger... på vänsterhanden givetvis. Har fått spjäla det hela och tejpa det... hoppas för guds skull inte att det är en spricka. Då dööör jag! Får åka in på söndag och kolla på det i värsta fall. Blää! Sofie och jag handlade godis som tröst ;D

Nåja, snart ska jag träffa Elin så att hon kan sminka mig (jag kan inte ens knäppa shortsen utan att det gör ont så inuti helvete!) och sedan ska vi till Lizzeförfest. Mkt trevligt =) Puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback