Man kan sova lite överallt =P

Satt och gjorde högskoleprovet idag. Eftersom jag är som jag är så behövde jag, på vissa delar, ungefär halva tiden av de 50 min man fick. Så jag passade på att ta igen lite sömn (hur man nu lyckas somna i matsalen, sov faktiskt lite lätt där). Vet inte om provet gick särskilt bra och höll på att fucka upp det hela rätt ordentligt men fixade till det. Tack och lov för snälla provledare (och det var fan inte han som hjälpte mig, kvinnan däremot var en ängel). Spenderade dagen tillsammans med Felicia, Moa och Maria. Ovanligt men trevligt =)

För tillfället är min morbror och hans fru på besök men jag dissar tyvärr dom för Elin och Lizze. Ska bli trevligt men en lugn kväll. Inte för att jag inte hade trevligt igår. Fy fan va kul jag hade!! 80-talsmusiken var helt perfekt att shaka till och bara trevliga människor ute ;D Stack hem tidigt (fortfarande lagom dragen) för att orka upp imorse... men det gjorde inget. Såhär kul har jag inte haft sedan min födelsedag på lorden. Fantastiskt kul! =D

Nej, nu ska jag nog kasta mig in i duschen innan det är mat och innan Elin kommer (inte för att folk inte har kommit när jag står i duschen innan ;P). Nåja, have fun tonight

(och nej, jag är inte blind, döv och dum i huvudet. Däremot är jag fantastisk på att ignorera. Ngt nån vill säga: Var vänliga att säga det till mitt ansikte. För jag blir lika irriterad som folk kommer bli nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback