Lista snodd pga en enda fråga

När är du lycklig? När jag är tillsammans med folk jag trivs och inte ett bekymmer i tankarna.
Vad beställer du på krogen? Oftast ingenting, om jag beställer så blir det shots.
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft: Dagen efter min 18-årsdag, släkten på besök och jag låg med huvudet i händerna på matbordet... klockan fem på kvällen slog det till och var jag inte överdrivet social.
Vilken är din största fåfänga?ögonfransarna ;)
Hur vill du helst transportera dig? Flygandes, kommer längst så  

När googlade du ditt namn senast, och varför? har väl aldrig googlat mitt namn egentligen...

Väldigt kortfattat, gärna i ett ord, din syn på dokusåpor: skapare av irriterande, störande c-kändisar

Vilket är ditt tydligaste karaktärsdrag? Oooj... stolt kanske?

När skäms du? När jag har varit elak, eller min ovannämnda stolthet har fått en törn

Om du skulle bli psykisk sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av? schizofreni givetvis... vad annars? ;D 
Äger du några band t-shirts? Hm... ingen jag använder...
Läser du för skojs skull? givetvis, bokmal from time to time.
Gillar du din boendesituation? jovars... lägenhet med Lizze som rumskamrat är dock efterlängtat nu  
Vad smugglade du in i landet senast? hm... ska väl förhoppningsvis smuggla lite sprit snart
Vilken är din favoritfrukt? äter den mesta frukten... utom mango då förstås
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? knappast... kollar jag något så är det väl kolhydraterna i det hela.
Vad var det senaste du åt? En liten cheeseburgare på McDonalds =/
Äger du en digitialkamera? Jajjemen och är fullständigt nöjd med min till skillnad från andra pipiga människor ;) haha


Kommentarer
Postat av: Nea

Haha, du o jag ska då alltid smitta varandra :P

2007-03-10 @ 18:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback