Kramp i käkarna!!!

Sitter här och borstar tänderna (kramp i käkarna på väg... får skriva snabbt), snart íväg till hoppningen (där jag inte kan hoppa pga mitt jäkla knä).

Gårkvällen var väldigt trevlig =) Iaf efter det att Sofie hade hämtat upp mig och jag fick något att göra (f&f bara diskade ju! inge kul!! =P). Vi satt och kollade på det sista av Melodifestivalen tillsammans med Karin (Sofies mamma), rätt låt vann by the way, och stack sedan bort till Olof (där vi blev skrämda halvt till döds av honom, Joel och Simon var med på ett hörn oxå! inte schysst att hoppa fram från bakom en bil mitt ute i mörka skogen, mardrömmar på det ;P). Jag höll på att somna men trevligt var det =D Världens goaste hund oxå! Hur stor som helst och snäll som en ängel. Både den hunden och Olle var hemskt intresserade av mina knän (Ebba-höjd vet ni =P).

Nej, nu måste jag springa och spotta! För nu håller jag på att kollapsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback