Kaos... inget ovanligt =P

Dagen kaos är härmed avklarat, det praktiskt taget måste komma något varje dag i den här familjen. Iaf så sitter jag framför datorn, lugnt och stilla med musiken igång, när jag hör Lisa skrika. Ett riktigt panikskrik... sådant som bara förekommer i skräckfilmer. Min första reaktion:

jag började asgarva! Jag skrattade så jag höll på att dö medan jag sprang ner och in i vardagsrummet.

Där står Lisa, på tå, i den lilla soffan med Ebba i famnen (som inte fattar någonting) medan hon panikslaget skriker efter pappa. Anledning:
världens största spindel. (den är faktiskt äckligt stor)

Jag såg den redan i söndags och jag bara väntade på att den skulle dyka upp igen (alla sov ju när jag hittade den och sedan var den borta måste jag försvara mig med =P), det är så typiskt att Lisa ska upptäcka den. Ja, den flickan har inte mycket till röst kvar iaf. Hehe, sjukt kul! =D

Dagens i-landsproblem dessutom:
Vi har för många hallar; den nya, inre och övre. Skapade problem idag när morsan sa till mig att släcka i hallen. "Det är släkt" svarade jag.
"Var sover hunden, Jenny?" "I hallen..."
Sådant jag går och funderar på när jag har för lite sömn i kroppen och är på busigt humör... precis som ikväll.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback