Jag trodde min tisdag var busy... onsdagen var värre =)

Har varit överbusy de senaste dagarna. Har kutat runt som en annan tok och klämt in alldeles för mkt på alldeles för kort tid. Men trevligt har det varit =)
Onsdags så gick jag i skolan i 80 min ungefär (hade sovmorgon från NKn), var hemma i ungefär en timme eller så och stack iväg och fikade med Micke inne på stan. Trevligt, trevligt även om vi bara hann fika i 2 millisekunder ungefär. Sprang bort till fysen (jag fick fysa i ballerinaskor för jag hade glömt gympadojor... det gör jag aldrig om även om det såg gulligt ut =P) och sedan hade jag en halvtimme på mig att duscha och ta mig till Asarum för att jobba (glöm att det fanns tid att äta).
Jobbade till nio och var tvungen att stänga för jag fick springa runt och hjälpa till lite överallt... nåja, det gick det oxå.
Kastade i mig maten hemma och stack sedan bort till Cassa och sedan drog vi ut till Lorden. Sanslöst kul att vara nyktra. Vi shakade som tusan ;D

Och idag har vi haft ngn sorts lektion i framförande av lyrik (uppbådade känslor för en dikt jag var nollställd inför, ganska imponerande om jag får säga det själv ;P) och sedan har jag tränat resten av kvällen ungefär. Har jag inte träningsvärk imorn så kommer jag aldrig att få det!

Och nu måste jag plugga lite geo. Fy faaan va tråkigt rent ut sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback