Hur kan man få så ont utan att ha slagit sig?!

Okej jag kanske möjigtvis är skadad... missade nästan bussen imorse för att jag bara kunde gå i sengångartakt imorse, men tack och lov hann jag. Annars hade jag allvarligt talat skjutit någon (typ mig =P).

Sprang (nåja) iaf upp till skolsköterskan idag. Fick en hel mening till råd: "Ring samariten" Tjoho, mitt favoritställe på jorden (ja, min ironi är lika djup som någonsin). Så nu måste jag upp till sjuk(psyk alternativ tolkning)-huset och missar fysen och allt. Blää. nåja, det går rykten om att vårat paket från la redoute har kommit så det gör mig lite gladare iaf =) 

Ingen utgång på fredag dock, hur kul är det att inte kunna dansa?! Men till förfesten ska jag! =D Nästa gång blir det dock:

If you see us in the club we'll be acting real nice,   
If you see us on the florr you'll be watching al night,
we ain't here to hurt nobody,
so give it to me, give it to me, give it to me

(Isn't that right, Sofie? ;D)


Kommentarer
Postat av: Sofie

That is right ;)

Postat av: Jenny

Hehe, menade väl det ;D (internt, så ingen känner sig utanför här =P)

2007-03-07 @ 22:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback