Hälften av problemet är borta...

Yes!

Problemet med msn är fixat till hälften (det vill säga, jag kan logga in på min dator... Lisa kan inte på hennes)... och det var (chockerande nog) Lisa som lyckades. Hon började bubbla om anslutningar och annat skit efter att jag hade mumlat något om en proxy-whatever (fattar ni hur högt över mitt huvud det här är?!).
 
Nu ska vi bara fixa det på hennes =P Men min hälft är klar iaf ;) hehe. Oj, sorry honey =P  

16.57

Okej, lite ändring. En kvart av problemet är fixat... msn fungerar, dock inte min hotmail (på någon av datorerna) medan Lisa i sin tur kan läsa sin mailhennes dator.

Japp, det är som vanligt i Systrarnas Häggs Makalösa Värld, totalt upp-och-nervänt utan någon som helst rim och reson =P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback