Godhet

Var inte rädd för mörkret

Var inte rädd för mörkret,
ty ljuset vilar där.
Vi ser ju inga stjärnor,
där intet mörker är.

I ljusa irisringen
du bär en mörk pupill,
ty mörkt är allt, som ljuset
med bävan längtar till.

Var inte rädd för mörkret,
ty ljuset vilar där,
var inte rädd för mörkret,
som ljusets hjärta bär.

Erik Blomberg

Jag brukar vanligtvis tycka att lyrik på lektionerna är tråkigt, men den här var alldeles för underbar för att jag inte skulle fastna för den och intressera mig lite i alla fall. Så full av hopp, det kan alltid bli bättre och det finns något gott i allt ont

Annars har jag hämtat mina skor (de passade och är fullkomligt underbara!! ;D) och mina två tröjor. Inga problem med tröjorna i omkrets så att säga men herregud i längden... det är på håret. Min överkropp är tydligen lite för lång för en fransk 34/36 =/ Men ska behålla ändå. Behövs alltid ;)  

Och nu ska jag snart iväg till träningen för att serva lite... träna är ganska mycket out of question =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback