Förfest och shopping

Sådär hemma från Cassas förfest igen. Sitter och väntar på bilderna från Emelie, lär ju vara en hel del roliga (typ några skaka-så-mycket-du-kan-med-avslappnat-ansikte-bilder =P), precis som vanligt. Elin undrade varför det fanns så många hemska på henne från Prag, men en papparazzi (ja, det är du Emelie... och Martin och Mattsson var dina lärjungar ikväll =P) missar ingenting. 

Shoppingsugen till tusen är jag! Skönt att jag ska få lite utlopp för det imorn... det är dags liksom =P Behöver lite till tävlingen nästa helg, däribland nya shorts så jag slipper få skäll för att det är fel färg =P Kanske lite tröjor oxå... någon klänning hade varit trevligt. Den som lever får se helt enkelt ;D 

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Ska du spela i klänning? :O

Postat av: Fräddan

Tack för de tre dissarna igår förresten ;P

2007-03-10 @ 12:31:50
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha,den tog du åt dig va? ;)

Och ja, klart jag ska spela i klänning... jag som vägrar ha kjol tänker börja med klänning... make sense =P

2007-03-10 @ 16:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback