Express yourself!

Träningen gick faktiskt oväntat bra. Brukar aldrig klara av att spela dubbel med andra än min vanliga, Nea, men det gick väldigt bra med både Frida och Emil. Världens härligaste de två, jag och Frida är läskigt lika ibland alltså =)
 
Singel gick käpprätt åt h-vete idag. Kan dock bero på mitt löjligt dumma knä. Vänsterknäet är något flippigt efter promenaden i söndags. Springa går hyfsat... gå går inte alls, hade allvarliga problem när jag och Sofie skulle ta oss från skolan =/ Boring. Har inte sinneslaget för att vara skadad... och jag är inte skadad förresten, jag ska bara övertyga mitt knä om det oxå =P

Har kommit på vad jag använder onödigt mycket för ord/uttryck för tillfället: 
löjigt
oschysst
oväntat
jordens undergång är nära

Ja, man fastnar ju på de mest skumma sakerna =P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback