En arkibusering står på schemat för mig

Sitter här med molekylärbiologi, cytogenetics och McClintock... på engelska. Det finns en orsak till varför jag inte valde NV, det här var orsaken. Jag ville liksom komma undan det här. Det gick ju alldeles utmärkt. Jag kan lika gärna läsa ryska, så lite förstår jag för tillfället. Nåja, vi får se hur det går imorn =/ 

Borde helfokusera på skiten men istället uppdaterar jag min blogg, plockar ur alla färger ur ett rör med Smarties och annat livsnödvändigt ;D Jag borde ha skrivit "hopeless" på ankeln istället =P Nästa projekt. 

Jag har hittat en säng till... morsan är fortfarande tveksam! Jag ändå sänkt priset med 6000 spänn! Fast hon börjar mjukna... hon skulle "diskutera med pappa"... sounds good ;D Nej, nu ska jag fokusera! Jag ska slå Ingemar med häpnad imorn, så det så!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback