Det kryper i kroppen...

Eftersom jag håller på att avlida av rastlöshet så blir jag på dåligt humör och därför löjligt dräpande och det här är en liten kommentar om Måns:

Okej, han ser möjligtvis hyfsat bra ut... dock: jag stör mig på hans näsa så jag håller på att explodera. Jag hade velat hälla lite såpa under skorna på honom, han hade gått ner i en översnygg spagat á la Jenny så brett som han står men värst är:

han vet att han ser bra ut. Blä för sånt. =P

Nej nu ska Sofie, min darling, rädda mig! Hon hämtar mig på vägen hem från jobbet så jag slipper avlida längre =P

puss puss på er

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag har bara en kommentar om Måns: KOM HIT! :P

2007-03-10 @ 21:04:13
Postat av: Fräddan

FUSK, jag vill me leka med nån :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback