Deprimerad...? Av alla dessa människor isf.

Usch jag håller på att somna sittandes (ståendes om jag reser mig upp =P)... hade sån huvudvärk på jobbet och ibland satte det igång att snurra, har gjort det i ngn vecka nu. Sjukt irriterande. Men det gick bra att jobba ändå. Störde mig bara på kvittotanten hela kvällen (klart att hon handlade i början, aldrig sett henne där innan tack och lov. Det bådar gott).

Vad är det för människa som säger: "Jag vill ha mitt kvitto oxå" innan jag har hunnit slå in hennes vara, och sedan säger det sjuttioelva ggr till? Jag ger alltid kvitton, hispiga människa! 

Började ta ngn speciell sorts medicin idag oxå, huvudet snurrade säkert av ren nervositet sen efter jobbet, ska tydligen vara mot depression (och nej, jag är inte deprimerad. Jag är en solstråle och inget annat =D)... men bara tanken på att jag äter antidepressivt gör mig nervis. Och ännu mer nervös när man läser biverkningarna... börjar jag få självmordstankar är det nog dags att sluta, eller? Än så länge har det gått finfint dock ;D

Nej, sömn var det jag skulle ordna till mig. Puss puss!

Öj, förresten!. Glöm inte ställa om klockorna (framåt och inget annat =P). Sommartid imorn igen!! =D Hur gött är inte det då?! Vårkänslor!! Wej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback