A gorgeous day!

Älskar att komma hem från skolan och upptäcka att morsan har bakat bullar ganska precis!! Nybakta bullar är himmelen alltså, sanslöst gott! 

Gympan var rolig även om jag inte kunde satsa på volleybollen precis... men jag kunde göra lite iaf ;) Men det är så kul att bråka med killarna, världens flippigaste i gruppen... (och på tal om ingenting: jag och Lisa är inte lika!! Vilket jag fick höra idag). 

Hela kaos-familjen är faktiskt samlad redan, plus halvdöva farfar =) Inte så vanligt, farsan brukar alltid vara hemma mkt senare så det är trevligt, träffar honom inte så ofta känns det som =/

Farfar hade dessutom med sig skor från farmor! Ett par från 20-talet som har varit farmors mors! Helt sanslöst gorgeous!!!! Jag och Lisa höll på att dö! Och sedan ett par mörkt blå/svarta pumps med stilett, passade perfekt på foten på mig. Löjligt glad! =D 

Sedan att jag har fått Elle gör inte det hela sämre... hoppas dagen fortsätter så här =)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback