39,5

Jupp, det är min temperatur för tillfället. Jag trodde att det räckte med en vanlig liten rethosta men, nej, det skulle vara en influensa! Fy faaan rent ut sagt! Vågar inte äta för jag är livrädd för att spy. Har suttit med... nu ska vi se... fem lager kläder på överkroppen och har skakat av köld ändå... Men nu har alvedonen satt in iaf så nu svettas jag och de två översta lagren har blivit borttagna. Tack och lov. 

Något dålig tajming dock... varför i hela friden ska det vara studentfest imorgon!?! Life sucks! Vet inte riktigt om jag kan gå med en influensa... vi får se hur det känns imorn. Min envishet får sätta in snart så jag är frisk tills imorn ;D

Nej, nu ska jag ner och hjälpa Lisa med hennes matte a (inte för att jag är bättre än henne visserligen =P). Puss puss! 

(och jag hoppas till gud att jag inte har smittat ngn!! =(... )    

Kommentarer
Postat av: Fräddan

krya på daaj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback