Tyskland

Back again. Var skönt att sova hemma. Även om det var i alldeles ny säng. Fy tusan vad skön den var. Måste presentera Erik för Erik ikväll ;) Jag kunde rulla runt precis som jag ville, sov exakt i mitten och måste ha legat halva natten och förundrats över hur mycket 30 cm egentligen är =P Sov iaf till klockan ett... sedan tyckte morsan att det var nog.

Tyskland var väldigt trevligt. Hade fruktansvärt kul, synd bara att magen skulle ställa till det som vanligt. Flippar snart på skiten, ska jag aldrig vänja mig? Whatever så krossade vi tyskarna i landskampen (eller ja, tjejerna gjorde det. Killarna var lite mer... jämna? ;D hahaha). Bussen hem var både segast och nästan roligast. Fy tusan vad jag, Alle och Madde var övertrötta där. Don't mess with us. Det skulle den där korkade människan ha fattat redan på nervägen, då kanske han inte hade behövt stå ut med vår högljudda hämnd ;D Att Alle nästan konkurrerade ut Linnea som Blondie gjorde hemvägen än roligare. Hahaha. Det var några verkliga låga ställen där =P

Har inte laddat in bilderna än (palla) men det kommer nog så småningom... hoppas jag ;D Finns ett antal höjdare där, typ lite skakbilder, några fyllebilder på Alle och när Fredrik gråter. Ska bli kul att titta igenom dom =)

Nej, nu ska jag träna tror jag. Är faktiskt lite sugen på det. Träningen i Tyskland måste ha inspirerat mig. Även Alles musik kanske. Nåja, någonting är det. Och det är jag tacksam för =)

Breaking Benjamin-Had enough
Breaking Benjamin-Breath
Hinder-How long
Hinder-Bliss (I don't wanna know)
The Prototypes-Kaleidoscope

Very nice mys-musik ;)

Kommentarer
Postat av: Fräddie

"Okej, är alla Fitta nu då?" ;)

Postat av: Jenny

Du är inte lite indiskret du. Fast du satte det iaf vid fel inlägg ;D

2007-06-18 @ 18:49:50
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback