Studentpresent

image124


Här är min nya klocka =) Min fina, fina studentpresent! Fatta att jag har längtat efter den, den har legat hemma här sen morsan kom hem från London i april. Jobbigt.

Till min stora förvåning så fick jag även ett Storm-armband som moster hade importerat från London. fint. Jag höll allvarligt talat på att börja gråta så glad blev jag =D Hittade dock ingen bild på den, så får ta en egen istället =P

Dessutom fick jag två armband till, världens finaste skål från Kosta Boda från Pluttan, "ljuslyktor" från Kosta Boda, bestick och salladsbestick i samma serie, två fina ljuslyktor, örhängen av Erik och en himla massa blommorHahaha oj, jag glömde nämna den största presenten som jag fick från mamma och pappa. Fick ju en 1,20 säng som anländer på fredag i modellen Erik (inte alls passande =P). Tack så väldigt, väldigt mycket mamma och pappa, Lisa och Ebba =D

Tack allihopa för en helt underbar dag och mycket vackra presenter.


Just det: Jag har världens shoppingabstinens efter Stormsmycken... måste fortsätta på serien jag fick i armbandet. Så fruktat snyggt! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback