Sommarschema

Lika slappig dag idag oxå. Jag älskar att vara ledig =) Blev visserligen väckt av chefen vid klockan nio imorse (ni kan inte föreställa er vilken fruktansvärd röst jag hade. Min morgonröst är, om möjligt, värre än min vanliga röst =P) och ska jobba på torsdag (sex timmar, haha in your face alla volvo/aak/mörrums bruk-jobbare) men jag fick oxå reda på att jag hade fått semester (förutom nästa vecka) vecka 30. Den veckan när både farsan och Erik har ledigt =) Timing! Hade inte ens bett om ledigt den veckan, ibland har man bara tur =)

Har fått ett par joggingskor av mamma idag oxå =) Så nu kan jag äntligen springa igen utan att få världens problem med fötterna, knäna och allt annat som kan smärta. Känns väldigt härligt =) Tänkte ta ut dom på provrunda imorn men faktumet att jag helt plötsligt ska jobba mellan sju och fjorton stoppade planerna på en morgonrunda. Får väl bli en eftermiddagsrunda istället =)

Fick äntligen schemat för sommaren av Patrik idag oxå. Blev väldigt mycket mer tider än vad jag någonsin har haft innan. Skyndade mig hem och räknade på hur mycket jag kommer tjäna ungefär. Tillräckligt kom jag fram till ;D Roligast var Eriks kommentar om att jag skulle vara "ledig" ungefär hela sommaren. Du är hemskt välkommen att kika på mitt schema så kanske du får omvärdera det lite ;D  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback