Skräckfilmsmaratonsug

Okej, jag erkänner: jag uppdaterar som en idiot idag/ikväll. Men skitsamma. Har precis kollat runt lite på filmer (som vanligt) och ett antal skräckfilmer (som vanligt).

All denna skräck har gjort mig väldigt, väldigt sugen på ett skräckfilmsmaraton (något Alle och jag diskuterade för inte så länge sen har jag för mig... kan ha fel dock =P). Har ett antal filmer som jag är "sugen" på (blodtörstig... hm, nej inte alls). Läste precis recensionerna av de båda Hostel-filmerna (ja, det har ju kommit en ny om någon var intresserad) och även Texas Chainsaw Massacre. Ska erkänna att jag och Erik började kika på den senaste men jag hade inte modet/motiveringen för att se klart den. Men nu är det jävlar dags. Min favorit på moviezine.se (och nej, jag har inte lärt mig lägga in länkar än. Jag är dålig, men jag är medveten om det iaf =P); Alexander Dunerfors skrev en himla "trevlig" recension om Texas, därför jag måste se den helt enkelt. Kosta vad det kosta vill. Dessutom har vi ju Dead Silence (var det inte den jag och Alle pratade om förresten)... mycket att stå i.

Nu är det dags för Fredrik att fläta lite till tycker jag allt ;D  

Och jag vill inte stiga upp klockan sex som ni vanliga knegare imorn ;P

21.57

Det sista jag vill säga innan jag går och lägger mig är en liten, liten sak bara: tipset om att Darkness skulle vara fruktad verkar stämma. Gud, jag har gåshud. Varför måste varje skräckfilmsregissör lägga in barn? Bara tanken skrämmer skiten ur mig. Av regissören Jaume Balagueró för den som ville veta. Och den verkar rätt given va? ;D




Kommentarer
Postat av: Fräddan

Flätarfredrik är på G han också! :D

Postat av: emelie

jag är med på g med skräckfilmsmaraton! fast ett Disneymaraton vore ju inte heller fel ;)

2007-06-20 @ 14:13:05
URL: http://vanten.blogg.se
Postat av: Jenny

Fredrik: Bravo! =) Då måste vi ordna det. Synd bara att jag jobbar när alla andra (nästan) är lediga på helgerna =P
Emelie: Mest sugen på skräck nu ju! Fast vi får köra Dinsey snart faktiskt, nästan ett år sen ju! =O

2007-06-20 @ 15:07:58
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback