Shopping in Tyskland.

Shoppade faktiskt lite i Tyskland (oväntat va?). Underkläder från H&M eftersom kursen är bra och du tjänar alltså på det. Nice. Och en väldigt söt tröja från Mango. Halva priset är inte fy skam =) Sedan godis till morsan, Lisa, farsan och mig själv. Lite vodka till mig och (eftersom jag ändå var i Tyskland) en portugisisk öl till pappa =D haha. Humor ;D Pappa gick tydligen omkring imorse och var lycklig. Skulle köpt fler till honom, söt =)

Har man tålamod så helt plötsligt fixar sig saker och ting. Här har jag väntat på en sak i åratal och sedan fullkomligt exploderar det. Livet är underligt.

Och nästan allting visar sin sanna natur till slut. Både på ena eller andra hållet. Det ovannämnda känns dock inte som jag. Får se vad som händer. Vänjer jag mig, exploderar det lite till eller blir allt som normalt (med mig) igen? Vissa saker kan dock inte bli det. Det är jag säker på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback