Rhodos here we come

Nu är det verkligen inte långt kvar... sen åker vi! Helt otroligt! Jag måste ha förträngt att vi ska åka på något sätt... jag har nämligen ingen resfeber överhuvudtaget. Helt otroligt! Har precis packat ner det sista i väskan. Ska försöka stänga den nu... får se hur det går. Ska dra till ICA också och handla matsäck... lite nybakat bröd och så =)

Spenderade kvällen hos Jimmie, såg på Happy Feet, Eurotrip och början av Not another teen movie. En väldigt trevlig kväll =) Skjutsade hem Teddie till Svängsta och jag måste nog säga att det hållet gick snabbare än det andra... det kändes så iaf.

Nej, nu håller resfebern på att ta över... stissigheten kommer ;D Och jag ska borsta tänderna medan jag väntar på att mobilen ska bli klar (lägger över den sista musiken... inte alls lite sent kanske).

Ha en väldigt bra vecka, för det ska jag fan ha tillsammans med Sofie, Emelie och Lizze =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback