Produktiv till noll.

Sicken härlig dag. Bara slappat hela långa dagen, inte gjort ngt produktivt överhuvudtaget känns det som. Precis det jag behövde =)

Sitter här nu och väntar på att Erik ska komma hit efter jobbet, så jag kan presentera honom för min nya Erik ;D Räknas det som otrohet att ha två stycken Erik? =P

Jag och Fredrik måste ha pratat på msn stora delar av dagen (känns det som, är väl egentligen "bara" hela kvällen). Varit väldigt djupa ibland. Alltid skönt att prata med min hobbypsykolog/Farbror Freddies fundersamma funderingar/Spoungefreddie Cheezypants. Blev många namn idag :D

Har oxå upptäckt att Adde är en stalker. Han är läskig, håller med Lisa om det ;D haha

Nej, nu ska jag nog spela betapet med Freddie hoppas jag. puss puss.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Vem vann? ;D

Postat av: Jenny

Jaja, du har ju bara spelat lite mer än vad jag har. Så det så. =P

2007-06-19 @ 18:05:25
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback