potatisgratäng ;D

Sådär ja, nu har morsan pratat med min morbror (eg. min mosters man men i vår familj så blir det morbror i talet. Och så var det utrett =P). Han ska ta med sig potatisgratäng ner från Kalmar. Typ åtta kilo, haha. Sjukt nöjd jag är. Vet ni varför? Jo, för att det är precis samma potatisgratäng som vi blev serverade på balen. Morbror Lasse är nämligen den som levererar all mat till Ågatan =P Så när jag sa att jag inte hade smakat den innan hade jag lite fel, har ju blivit serverad den hos dem innan =P

Har fastnat totalt på Papa Roach dessutom =) Världens bästa. Älskar varenda låt på Paramour sessions!

Nej, nu ska jag om mamma tvätta Ebba och försöka kamma ut hela hennes päls. Det blir svårt och till att kämpa. Jaja, får se hur det går.  

Kommentarer
Postat av: Alle

Papa Roach for the win:P

2007-06-07 @ 18:35:39
Postat av: Jenny

Papa Roach for life ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback