My day =)

Överraskade mamma med fika efter jobbet idag (bild finns på Lisas blogg =P). Älskar att överraska, speciellt när folk blir glada =) Sju timmar i frukten idag ska jag verkligen inte klaga över, gillar att vara i frukten, du behöver inte tänka och oftast inte vara trevlig mot kunder heller (speciellt inte när du "gömmer" dig på lagret med ursäkten att det behövs delas vattenmeloner =D).

Sedan slocknade jag i några timmar innan jag körde in till stan för en trevlig promenad med Fredrik. Det är ju typ bara vi som är lediga (vilket jag nu helt plötsligt inte var, men i teorin är vi det ;D) så vi slog oss ihop =) Mycket trevligt med både promenad och prat.

Sedan blev det ungefär detsamma med Elin, men det beror mest på att jag råkade träffa på henne när hon var på väg hem från träningen. Kan ju meddela att promenaden blev inte så lång, snarare långdragen =) Men Ebba var nöjd ändå. Speciellt när vi sprang sista biten hem. Tror att hon gillar det faktiskt, oväntat. Men kul =)

Och snart kommer Erik. Han fick sluta lite tidigare för hans fars häst höll på att föla och utan den skjutsen så kommer han inte hem. Kollade lite på mitt schema, varför blir det alltid så att när jag jobbar morgon så jobbar han kväll och vice versa? =/

You take the breath right out of me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback