Lista... fast mest en massa skitsnack. Som vanligt

Väldigt länge sedan jag gjorde en lista nu känns det som. Behövde öva med mitt nya tangentbord dessutom, har köpt en sån där platt sak som inte låter. Mitt enda problem är att tangenterna sitter lite annorlunda jämfört med mitt gamla. Hur länge kommer det ta innan jag hittar delete-tangenten utan att tjuvkika? Inte alltför lång tid hoppas jag, typ den tangent jag använder mest (förutom bokstavstangenterna alltså. dålig är jag inte =P). Home och end är oxå flyttade. Sjukt irriterande. Få se hur det går. Men det är fruktansvärt härligt att skriva på iaf och väldigt tyst faktiskt, har drygat med att köpa nytt hur länge som helst, men nu var det dags. Speciellt eftersom jag fick 20 % rabatt ;D haha.
Nu tappade jag helt bort ämnet. Listan var det va? Fy, fan vad jag bubblar idag. Ja iaf är det Emelie som ursprunget även om jag snodde just den här från Lisa =P Det här var dagens mest meningslösa introduktion iaf. Men skitsamma =) 

Om någon sviker ditt förtroende; kan du förlåta sånt? Beror på situationen givetvis, men jag är oftast en förlåtande person... till en viss gräns iaf.
Tycker du om ord? Nej, verkligen inte. Därför jag har ett ord intatuerat på ankeln och tjatar om defenestrering och panikera ;D
Finns det någon du ogillar starkt? Nja. Jag ogillar aldrig folk starkt, stör jag mig på någon brukar ignorans vara bästa försvaret.
Är du bra på att be om hjälp eller är du en sån som hellre reder dig själv? Jag är väl löjligt stolt ibland men oftast har jag inga problem att be om hjälp, iaf när det gäller teknik. Då bara sätter jag upp minen: "hej, jag är liten och hjälplös... rädda mig!"
Vilket ämne gillade du sämst när du gick i skolan? Franska var bara kul för att jag, Sofie, Fredrik och Elin hade kul. Och så datorkunskapen vill man ju bara spy på (även om jag borde ha haft mvg i det).
Tycker du det var bra att den 6 juni blev röd dag? Nu blir det ju inga långhelger och ibland kan det bli röd dag på helgen. Inte kul =/ bättre innan.
Använder du bokmärke eller gör du hundöron? Varken eller. Det är hemskt att förstöra en bok genom hundöron och jag tappar bort bokmärken så jag går på känn och letar upp var jag var (eftersom jag aldrig kommer ihåg sidnumret heller =P)
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? Varför inte? Det är ingen förmögenhet någon har tappat precis =P
Tror du att vi är styrda av ödet eller har vi en fri vilja? Ödet hade varit lite kul... bara att försöka komma på vad just din mening är är intressant. Men fri vilja tror jag.
Hav eller sjö? Alltid havet, även om jag avskyr saltvatten. Får man välja pool?
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak? Saltlakrits alltid =)
Äpple eller Päron? Äpplen eller päron om de är riktigt hårda. Men äpplen är standard.
Har du fått riktig massage någon gång? Jajjemen. Överskattat.
Mc Donalds/Max/Burger King eller annat? Burger King. Alltid.
Är det ordning eller oreda i dina byrålådor?Ordning i byrålådorna, oreda överallt förutom där =)
Har du varit med på TV? Som Lucia i portugisisk tv som sändes över hela världen (japp, lite får man skryta. Jag slapp sjunga iaf. Behövde bara stå och se blond ut ;D).
Använder du morgonrock? Nästan alltid efter att jag har gått upp. Bästa sättet att inte få fläckar när deon torkar =P
Beskriv din humor: Ironisk, cynisk, slap-stick och lätt till skratt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback