Jävla tejp!

Jaha, då ska man till Tyskland imorn. Oväntat nog. Men eftersom jag inte skulle jobba och folk tjatade så kan jag lika gärna hänga med ;) Jag är, som vanligt, överpackningens mästarinna. Känner på mig att det kommer vara precis som vanligt även den här gången, men va tusan. Jag brukar ha användning för de flesta av kläderna iaf ;D

Var och hämtade betygen idag, tror det blir en sammanlagd poäng på 19,4 eftersom jag fick som väntat på de betyg jag inte visste. Någonstans däromkring var det iaf =) Sjukt nöjd. Grattis till pluttan dessutom som går ut högstadiet med full pott. Himla unge =D Lika stolt där =) Min lillasyster!! Iaf så råkade jag (givetvis) stöta på tejpen som hällde två drinkar över mig igår på Lorden. Jävla (censurerat)! Över farmors skor från 40-talet. Okej, att man häller en drink över klänningen på mig, men fan inte på skorna. Tack och lov för Sheppe. För jag var fly förbannad. Undvek tejpen iaf. Håll er undan från sådana människor.

Människor är galna. Det är nu bevisat en gång för alla. Palla.

Kommentarer
Postat av: Cassa

tejpen? hahaha

2007-06-16 @ 23:30:02
Postat av: Jenny

Hehe jaa. Jag ska berätta någon gång vad tejp heter på portugisiska så blir det hela lite mer förståeligt ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback