Jag och quiz älskar varandra djupt =)

You are part Harry. You're a loyal and courageous friend. You'd do anything to protect the people you love, especially if it'll get you a break from class for a little while.

You are part Hermione. You're a bookworm always in search of answers. When pressed, however, you can always be counted on to put away the books and help your friends.

Eftersom jag fullkomligt älskar sådana quiz så testade jag även vilken drink jag var. Kan meddela att jag är en liten anspråkslös Comsopolitan. Jag som älskar Cosmopolitan =) Trevligt.

Sedan har jag lyckats dra en liten muskel i bröstkogen, så mitt humör inför imorn är inte på topp. Hade tänkt att grilla men kroppen pallar inte riktigt så därför stannar jag hemma och litar på att mamma, pappa, Tina och Lasse underhåller mig med mat och sällskap =) Kanske tittar förbi men har (nästan) lovat Erik att kika förbi där oxå. Usch vad jag krånglar till en hemmadag =P

Men som Fredrik sa helt klockrent alldeles nyss:

Fräddie . Student 2007 säger:

det går nog över tills vi gifter oss och lagar rostbiff för första gången


Kommentarer
Postat av: Fräddan

Let's cook rostbiff fort som fan :D

Postat av: Jenny

Haha, ja verkligen! =)

2007-06-23 @ 12:27:21
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback