Glad midsommar i efterskott =)

Orkade inte uppdatera igår. Spenderade största delen av dagen tillsammans med morsan, farsan, Tina & Lasse. Fruktansvärt kul. Gött med lite ordentlig mat (mätt så jag höll på att spy, speciellt efter min asfula tårta dessutom =P). Helt sanslöst att gamlingarna kan vara så på g. Blev en hel del dumt snack (till exempel lite Non Stop-påsar). Fan vad jag älskar min släkt =)

Sedan drog jag upp till Johannes och Sebastian uppe i skogen. Inte många där men de var på g ändå ;D haha. En hel massa Guitar Hero blev det (för alla andra utom mig), lite jordgubbstårta och en hel massa pussande (killarna emellan. Ibland undrar man ju ;D). Väldigt trevligt, tack så mkt =)

Jag skulle köra från skogen ner till Pukavik och hämta min icke-supande lillasyster vid halv två på natten. Hade lite problem med en björk-jävel som låg tvärs över vägen bara men sedan var allt lugnt. Ska dock påpeka att jag måste ha sett alldeles för många skräcktrailers för jag låste bilen medan Erik fick slita bort björken. Fick en hel massa dumt i huvudet (typ: planterad fälla, herregud han kommer döööö!!!). Skogen freakar ut mig. Så enkelt är det.

Nej, nu ska jag sätta igång med packningen. Jag är fruktansvärt chockad över mig själv... jag brukar börja packa en vecka före. Inte en dag! Men men. Hoppas jag inte glömmer ngt i hasten här =S Äsch då. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback