För många skor = dagens i-landsproblem

Det är nu officiellt.

Jag har alldeles för mycket kläder. Och skor. Skorna ska vi inte ens börja tala om. Fy fan. Hur ska man kunna välja? Måste ju ha med mina guldiga ballerina och mina gula ballerina, för att inte tala om de svarta. Och sedan mina flip-flop och mina vita esprit. Och då har jag inte börjat på de skor med klackar. Med klack måste jag ju ha mina silvriga, mina röda, mina vita och mina svarta. Hur många skor är jag uppe i?

Åt helsickes för många helt enkelt. Fan.

Är det möjligt att ta med sig tio par?! :S Fan, Soooofie!! Need you honey! ;D

Kommentarer
Postat av: Lizette

Du behöver kanske inte ha alla ballerina skorna eftersom jag tror att du kommer gå ut i högklackat. Behöver ju inte ha alla högklackade heller. Tänk Jenny vilka skor kan du ha till flest kläder.

Postat av: Jenny

Kom på det. Så eliminerade liite iaf =) Jag är nu nere i åtta eller sju par tror jag =) (weej). Pratade dock med Sofie, tolv par har den uslingen ;D haha

2007-06-23 @ 18:25:05
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback