Flottrace

Hade sanslöst kul igår. Vi var oväntat bra i vårt lag. Första tjejgruppen bort (3:a totalt) och tvåa i mål =D Hetsigt var det på flotten men kul hade vi. Det första jag gjorde var dock att drutta i så halva jag var blöt, sedan blev vi lite blöta till och därför beslutade Elin och jag oss för att bada. Så nu har jag premiärdoppat... chockerande tidigt och det var inte alls så kallt i vattnet =)

Sen på kvällen så var vi runt Snäckan och Näsviken och hade trevligt. Lite kul var när vi skulle spela kubb (SP och Te mot förlorarna NV och ES ;D) och min värld gungar på rätt bra och det första jag gör är att slå ner en kubb. Ganska snyggt ;D Kouzmine utnämnde mig till legend efter det. Och jag utnämnde honom när han slog ner en precis efter mig ;D haha.

Enda tråkiga är att min bakfylla är inte närvarande men fan vad ont i magen jag har efter paddlingen =( Trodde jag skulle imorse när jag vaknade. Men det börjar bättra sig iaf. Tack och lov.

Har haft det vanliga dagen-efter-samtalet med Elin oxå. Börjar bli lite av en tradition. En trevlig sådan =D haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback