Cykelfest

Jaha, så var cykelfesten avklarad. Var verkligen inte på humör när jag kom hem från jobbet vid lite över tre. Fy fan, vad sur jag var. Men det blev bättre och vi i vårt lag (jag, Elin, Lizze, Erik, Emelie, Sofie, Cassa och Sofia) var absolut snyggast på plats ;D

Vi fick möta Bönderna, väldigt kul hade vi =D Måste nog hävda att vi vann till slut ;D Hävdar någon något annat så blir det till att klippa till folk i huvudet med träsvärden (vilket Jakob gjorde på mig, sen tyckte han att jag skulle hämnas. När jag inte ville det så klippte han till sig själv. Väldigt vackert. Ont gjorde det iaf =P).

Skulle egentligen ha följt med in till stan igen men min kropp är inte på g för det. Jag kommer inte palla studenten isf så jag skiter i det. Istället fick jag oväntat nog ett samtal från Jimmie (som för övrigt fyller år idag, vilket jag (till hans stora förvåning) hade koll på). Han är härmed den enda som har fått en solosång av mig, bara för att jag hade lovat honom att sjunga "ja må du leva". =P Trots att jag fick sjunga: Grattis Jimmie!!

Nej, nu ska jag nog kolla på Pirates (trean), äta Geisha och dricka te. De två sista är iaf definitiva =)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback