Ängel med gloria?



One thing is clear
I wear a halo
I wear a halo when you look at me
But standing from here, you wouldn't say so
You wouldn't say so, if you were me
And I, I just wanna love you
Oh oh I, I just wanna love you


Bethany Joy Lenz - Halo

Fastnade verkligen på den när Roxanne med flera sjöng den på avslutningskonserten. Sjukt bra (även om jag föredrar deras version). Överensstämmande med de flestas uppfattning om mig? Knappast =P haha. Folk brukar inte direkt sätta en gloria på mig... inte vad jag vet iaf ;D

Lisa har tagit bilden förresten. Jag var tveksam men (för en gångs skull ;D) hade syrran rätt.

Kommentarer
Postat av: Cääss

Numera Bethany Joy Galleotti ;)
Kollar du på One tree hill?

2007-06-06 @ 23:03:30
Postat av: Jenny

Nope, inte egentligen. Var våra estettreors konsert som fick mig att upptäcka =)
Sent att börja nu ;P haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback