1 dag kvar... nej förresten: några timmar kvar! =O

... det är helt sanslöst lite. Så som man har kämpat för det här. Kämpat som ett djur många ggr (senaste veckan när jag satt ensam med skiten är ju ett exempel) och så äntligen är det dags. Är det för tidigt? Är vi redo?

Klart att vi är! Nu är ingenting i våra händer längre... så den som klagar på oss får en känga (eller stilett för den delen) i huvudet! Så för de som har lite missnöje... låt inte det förstöra min eller (framförallt) er bal!

Var och såg estettvåornas film tillsammans med Erik, Wennstig och Madestam. Oväntat bra (tji fick vissa skeptiker). Johans lillasyster Emma hade världens härligaste(?) ryska brytning tillsammans med Filip... sjukt kul. På vägen tillbaka gissade vi på att "da" var nya inneordet ;D

På tal om vägen tillbaka så passade vi på att köra nercabbat, eftersom Johan hade lånat en cabbe. De satte mig där bak och sa till mig att släppa ut mitt (nyblonderade) hår. Behöver jag tillägga att jag såg ut som ett förrymt troll? Knappast =P Men härlig känsla =)

Nej, nu ska jag sova. Måste vara utvilad inför imorn =) Längtar till tusen! Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback