Visit

Blev ovanligt glad idag när jag fick Glamour... fick ett svart boxarlinne med. Skit, tänkte jag först men så prövade jag den. Helt perfekt! Fan va glad jag blev! Träningströja nr uno... lång, tajt och ganska tunn i tyget (dvs luftig ;D). Nöjdis =)

Dagens har ägnats åt att strukturera upp min musik, igen, det tar ju inte alls lång tid att döpa om allt som jag vill ha det. Dessutom kommer jag på hur mycket låtar det är som jag fattas i mitt lilla bibliotek... så då var det tvunget att ordnas.  

Lyssnar på Yellowcards nya: Paper Walls. Alle påminde mig igår om att jag hade glömt det (illa, förtjänar utskällning, haha). Fruktansvärt bra. Förutom en liten nygammal förälskelse på Yellowcard så gäller The Ark (a virgin like you, disease, beauty is the beast bl annat är underbara =D), Mya-Case of the ex, lite Paramore, Hinder osv osv. haha.

Idag blir det ovanligt besök... nämligen de norrländska släktingarna. Även Adde kommer förbi en sväng och Erik oxå hoppas jag =) Ovanligt stor familj ibland.

Kommentarer
Postat av: Alle

Du vet att de finns program som kan döpa om dina filer precis som du vill ha det va?...Döpte precis om 2500 låtar till min mp3 på 10 sek:P

2007-07-25 @ 06:32:09
Postat av: Fräddan

:O ME WANT!

Postat av: Jenny

Fy faaan va oschysst!! =O är du seriös?! himmel. me wantsa too! Fast det tar ju bort lite av det roliga =P

2007-07-26 @ 18:00:50
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback