Tröttis

Orkar inte uppdatera; för trött och har annat på hjärnan. Men eftersom jag väl loggade in så kan jag lika gärna säga:

Om ngn mer än jag har sett dokumentären om Harry Potter (har dock inte sett den klart) så måste jag bara säga att skådespelerskan som spelar Luna Lovegood måste ha det vackraste hår jag någonsin har sett. Avundsjuk var bara förnamnet.

Fick spela in den eftersom jag och Elin tog en liten promenad istället, skönt att få prata av sig lite. Och inte alltid bara lyssna... terapi för mig oxå =)

Studsade bort till Johan och Fredrik oxå... väldigt trevligt även om jag bara satt och var övercynisk över Poseidon. Men that's the way I am. Orkar jag så kommer jag kanske skriva lite längre om hur dålig den var =) Bara för att spy galla över ngt. That is funny =D

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Det värsta med den dokumentären var dock att hon själv var precis som hon spelade i filmen, haha, läskig dvs :P

Postat av: Jenny

Hahaha, ja helt sanslöst. Så dryg och... ja, jag vet inte. Men läskig var hon iaf. haha

2007-07-10 @ 18:41:39
URL: http://djenns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback